Melodie <3

Min älskade lilla valp har nyss blivit biten. Hörde att alla barn skrek på gården och alla var helt galna. Jag bara låg i soffan och tog det lugnt. Sen kommer min minsta lillasyster in och skriker att Melodie blivit biten. Alla springer ut..

När jag kommer ut vet ingen var Melodie är. De enda hundarna jag ser är två stora äkliga hundar, ingen aning om vad det är för ras men de såg ut som monster.

Jag springer och hittar henne på vår gård hos pappa. Hon bara låg ned, jag försökte få kontakt med henne men hon bara låg och tittade. Hon blödde inte men man såg exakt var det äkliga monstret haft sin käft. Mamma, pappa, min syster och min mormor åkte iväg med henne. Och jag sitter här själv och är helt knäckt. Man bara gråter.

Tänk om jag inte får hem min älskade Melodie. Hon är den bästa hunden som finns. Hon är den mysigaste hunden man kan tänka sig och så sjukt söt. Hon gör en alltid glad. Är man ledsen kommer hon och pussar en och lägger sig hos en. FAN INGET FÅR HÄNDA HENNE. <3

Fick nyss reda på att hon kommer klara sig. Hunden hade bitit henne så hon hade vatten i lungorna.


Jag vet inte vad jag gör om hon inte skulle klarat sig. Hon är som ett ljus i vår familj. Hon lyser verkligen upp vår vardag. Har haft en del hundar men hon är så speciell. Jag älskar verkligen henne!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0