Onsdaaaag

Igår sov Natta hos mig. Hon var sjukt sugen på Brieost och kex. Så hon köpte det plus lite annat som avokado, gifflar, kräftskärtar och så vidare haha..

Vi sov till typ klockan elva sedan gjorde vi vid oss lite, lämnade pappa så att vi kunde ha bilen sedan körde vi världens väg till Burlöv Center. Där köpte jag ett skärp faktiskt. Sedan åkte vi hem, hämtade mamma och till Höllviken (till Natta). Nattas mamma kom hem så skulle jag kolla på hennes löshår och så fick jag en bit av henne sjuuuukt snällt. Tack Sandy :D

Nu är vi hemma och har varit och grattat Chrille och nu ska vi till min morbrors hus och bada jacuzzi och lite sånt för han är på semester :D.. Wiiiie vad mysig dag :D..
Det är snart midsommar dessutom, och det ska bli grymt roligt :D..

Jag har så mycket tankar i mitt huvud om allt och det får jag ut här någon dag när jag har tid att skriva :D

Jag älskar verkligen min pojkvän.. men vill träffa honom också. En gång i veckan räcker faktiskt inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0