Onsdag

Idag fick vi åka och hälsa på vår lilla ängel. Hon blev så glad när vi kom dit och hon kunde inte sluta pussa oss och svänga på svansen. Hon verka så pigg och hyfsat frisk när vi var där men det är hon ju inte. Hennes ena lunga fungerar inte riktigt och där finns vatten i lungan. Så jag var inte i skolan idag eftersom att ja inte ville missa att kanske få träffa henne för sista gången det vet vi ju inte..

Sedan åkte vi hem, jag och Carro fick städa våra rum riktigt noga sen åkte vi till Nova lund hela familjen. Jag köpte två finare linnen, två vanliga, en fred perry tröja och en annan typ t-shirt randig i blå och vit. Väldigt nöjd faktiskt.

Jag är sjukt trött idag faktiskt. HAr försökt att få tag i min älskling men han svarar inte mig men vet inte varför :P..Nu ska vi lägga in lite bilder som jag samlat i min kamera, det är på tiden må jag säga hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyckliga vi som får hem lilla Melodie idag!!!!Välkommen hem älskade lilla vovve!!!!Mormor!!!!

2009-06-11 @ 14:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0