22 månader med dig <3

Igår var jag, Rasmus och Mattias på sibbarp på det tiolit så Fick jag ett armband av Rasmus som va jättefint. Sen har jag fått två ringar och ett annat armband med i fredags :D Tack så mycket älskling :D...

Okej midsommar var helt j'vla sjuk asså. Jag vet inte om jag borde sitta här och skriva allt så jag skiter i det. Men jag känner mig äldigt splittrad efter denna kväll. Både vad gäller kompisar och familj faktiskt. Många olika känslor den kväll. Var väldigt ledsen, besviken, rädd, nervös och riktigt arg.

Jag tror att det är fler än jag som känner detta. Tror att vi alla har blandade känslor om vad som hände under kvällen faktiskt. Jag tar ingens parti. Men jag måste säga att:
Vi gjorde inget fel, vi fråga om folk ville vara med, vi försökte och verkligen gjorde vårt yttersta. Sen hur vi blev behandlade är förj'vligt!.. Jag säger inte att de som hände efter att vi blev utslängda var rätt, ABSOLUT inte!! Tycker bara att allt är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt..

Innan kvällen spårade ur hade vi riktigt trevligt faktiskt :).. så Tack för det iallfall <3

Jag och min baby har varit tillsammans i 22 månader igår  vilket snart
är två år :O :D .. <3




Igår var jag och Rasmus hos hans mormor och morfar i stugan och åt midsommar mat. Det var jätte mysigt och Rasmus din morfar är bara bäst :D "Gammelsmurfen" hihi...

Rasmus söta vovve Bazze :D


Sedan åkte vi hem till Emma en stund och hade trevligt :D

   


Kommentarer
Postat av: emsi

så fina bilder:)

2009-06-21 @ 16:41:43
URL: http://skonarkoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu finns det ny sångvideo på bloggen if you wanna check it out! ;) kramar

2009-06-21 @ 16:43:35
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Therése

Jätte fina bilder på dig och Rasmus :)

2009-06-21 @ 22:14:34
Postat av: Kamilla Nyström

Hej, följer din blogg! Tack gode gud för att Melody har klarat sig, har tänkt så mycket på er och ni måste ha mått förfärligt dåligt pga det som hänt!! Hoppas nu att allt fortsätter att gå bra för lilla vovven! Grattis till de 22 månaderna! håll fast i honom, ni e så fina tillsammans!

har försökt att få tag i din mamma men hon svarar varken här eller där, hälsa så gott!

kram Kamilla

2009-06-22 @ 21:27:45
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Anonym

äh nej ta bort den på mig:O/emma

2009-06-22 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0