Sooool :D

Igår var jag med Ralleballe. Vi tog det lugnt, satt i hans trädgård, spelade kort och hade trevligt. Senare åkte vi med Matte och hans flickvän Lisa till västra hamnen där fler var :).. Riktigt skönt väder på kvällen ju.
De badade dock inte jag haha, det var för kallt!
Sedan åkte vi runt och hamnade på en parkering där vi satt och pratade och lite sånt. Var hemma vid tolv sedan var det sängen som gällde. Jag var riktigt trött hela dagen igår faktiskt..

Idag vaknade jag hos Rasmus så trodde vi att vi skulle hämta Matte och hans flickvän men hon skulle iväg så det var bara vi. Och de skulle göra en massa saker men inte åka till stranden och jag kände att jag verkligen ville dit så åkte till kämpinge med Johanna och Anneli. Först var det mycket moln men sedan blev det riktigt varmt. Efter det blev det mobilia sen lämna vi Anneli som skulle till körskolan.
Jag och Johanna åkte hem till Rasmus och badade lite och så. Matte skulle jobba så han gick och Johanna skulle hem. Rasmus skulle med andra kompisar och bada i Dalby och jag fick inte plats så här hemma sitter jag just nu. Har nyss varit i affären och handlat glass med min syster..

Får se vad som händer ikväll, kanske bara ska ta det lugnt en kväll!

Turkiet förra året <3

Vill verkligen utomalands :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0