Tisdag, Onsdag..

I tisdags skulle jag egentligen till Bo01 med några men nej tack haha..
så jag åkte med min syster till min morbror och solade lite. Carro badade och allt haha :D.. Mysigt faktiskt sedan åkte jag iväg och masserade Klagshamn och efter det skulle ja egentligen vara med Johanna o Anneli som skulle ned till Ribban. Men ja hade lovat min syster att gå på bio med henne så det blev det :).. Vi såg "Snuten i  Varuhuset" eller vad den heter på Entré. Den var faktiskt riktigt rolig :)..

Igår vad jag med Johanna på Ribban sen kom även Isolina.. Vi låg där ganska länge, sjukt härligt. Det blåste ganska mycket. Jag är inte den som orkar sola så jag låg inte ned och pressa direkt. Men när jag kom hem var jag helt röd om kinderna hihi...

På kvällen åkte Jag, Johanna, Rasmus och Matte till Ribban IGEN och satt där och såg solnedgången. Riktigt mysigt!
Vi hade med mobilhögtalare. Så det var härligt musik och solnedgång :).. Me like!!!

Så såg solen ut när vi kom..


Så mysigt :)


                                        Patricia <3 Rasmus


Jobbig natt!!.. kunde INTE sova alls..
Rasmus <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0