TORSDAG <3

Idag har jag jobbat och var dock inte på skolavslutningen men hämtade mina betyg. Jag blev inte nöjd alls med mina betyg. Jobbigt att veta att man kunde haft fler MVG:n om jag bara hade haft bättre närvaro :(.. Alla lärare skyller på närvaron så trist..

Sedan kom jag hem, gick en runda. Kom på idag att jag gått upp 5 JÄVLA kilon. Usch.. Jag vill verkligengå ned i vikt NU NU NU.. men jag kan inte. Är så dålig, jag har bara mig själv att skylla. Går och äter skit hela tiden. Men nu har jag hela sommaren att fixa något kilo iallafall :)..

Lämnade Tobbe och hans kompisar på ProCivitas sedan åkte jag och Isolina hem till henne så masserade jag henne och hennes mamma. Ska börja massera på hennes mammas jobb förhoppningsvis på tisdag. Ska bli jätteskoj. Vi hade lite underhållning för barnen idag på gården och där var många av föräldrarna som ska komma till mig och få massage..

Någon som är sugen  på massage säg till
jag masserar i 40 min för 150 kr..
Var inte rädd för att säga till mig :)

Kommentarer
Postat av: Du vet

Får man fråga var dom överflödiga kilona sitter??? klaga inte!!

2009-06-12 @ 12:15:55
Postat av: Saraaaa (salleballe)

Jag blir gärna masserad!!

Säg gärna till när du har tid och var du masserar.

Vi kan ju prata på msn!

Kram Salle!

2009-06-16 @ 10:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0