Torsdag

Okej igår var jag på Sanjas student, det var mycket trevligt. Kul att träffa min käraste kompisar från grundskolan igen det var ett tag sedan tyvärr..



Sedan åkte jag och Sanja till luftkastället där jag skulle möta Isolina. Sanja ville verkligen inte stå i kön så hon och dom andra åkte till hipp. Isolina hade fixat så att vi kom in lite lättare och så, så det var sjukt skönt. Kvällen var så sjukt rolig måste jag säga. Vi kom hem vid tre till henne sedan decka vi.

Så nykter var Isolina haha


Isolina mådde verkligen inte bra idag haha fy fan. Hon gjorde vid naglarna sen åkte vi på vars ett håll. Jag åkte hem gjorde vid migg för att jag trodde att jag och Rasmus skulle på Skruvens student. MEn vi fick inte tag i honom och vi visste inte tillräckligt mycket. SÅ nu sitter jag här helt vidgjorde och luffar medan Rasmus är på en annan student, KUL :(

Man säger "följ drömmen inte strömmen"
Du är min dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0