090618

Nu har det gått några timmar och känner att jag mår lite bättre. Har lugnat ned mig.
I morgon är det midsommar och det ska bli riktigt kul :D.. För då är det FEST :D

Förrsten så är det många som ha frågat mig hur det gick med Melodie.. Hon överlevde och hon mår relativt bra nu. Hon var deppig i början men nu är hon så glad så och det verkar som om att hon kommer klara sig hela vägen. Hon har lite inre skador på njurar och mjälte och hennes ena lunga var inte hundra. Men nu verkar allt bli bättre..

Här är när vi hälsa på henne på djursjukhuset..


Dom fick öppna henne och operera så här såg hon ut efter, ändå fint :)



Bilder från helgen. Vi var och firade Lina sen körde jag och Louise till
Lilla Torg. Lousie var bra på det där haha som man kan se på bilden.
Men bilden är härlig ändå :D.. Hon är bäst min lilla Lollo :D..



Natta kom till mig och detta var vårt lilla bord med gott. Mysigt som fan :D



Har varit med Natta i två dagar, väldigt kul :D. Igår var vi hos min morbror och bada jacuzzi :D. Sjukt härligt på kvällen med musik och allt. Bilder kommer senare på det. Har inte orkar lägga in dom haha :P..

Ikväll ska jag kanske eller förmodligen vara med min älskling :) så ska vi mysa <3


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas allt går bra med vovven!

2009-06-19 @ 01:36:45
URL: http://skonarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0