Jag önska...

Okej allt är ganska så jobbigt just nu!..
Så här önska jag att mitt liv såg ut just nu för det är dessa saker som gör att jag inte mår så bra:
Jag önska att mina föräldrar bestämde sig för att fortsätta tillsammans, det skulle göra mig så glad. Önska att vi kunde bli en riktig familj som gör saker tillsammans och mår bra tillsammans. 
 
Jag önska att jag fick träffa min pojkvän med än vad jag får nu. Jag önska att vi två var som ett lag och kämpade tillsammans. Att vi alltid finns där för varandra. För jag älskar honom så mycket.. Jag gör vad jag kan för att räcka till.

Detta tycker många är löjligt men mår dåligt över min vikt, så jag önska att jag aldrig gick upp de 5 kilona.

Hade jag fått dessa saker, så hade jag verkligen mått bra. Tänk att få ha sin familj samlad, en pojkvän som verkligen vill  vara med en och påminner en om hur mycket han älskar en. Och så några kilon lättare så att man kan visa sig ute haha !...

Men man kan inte få som man vill. Mitt liv är verkligen upp och ned nu. Man känner att man bara vill släppa taget men det går inte. Har för mycket kärlek till min familj och min pojkvän att jag aldrig kommer sluta att kämpa. Det är dom jag lever för! Jag älskar er så mycket. Men blir man sviken och bortputtad hela tiden så fungerar man inte som man ska till slut tyvärr. Det är svårt att hålla upp leendet hela tiden när man innerst inne känner sig så himla ledsen och vill bara gråta. Men att gråta gör att man visar sig svag så man skiter helst i det. Men det är så jag känner.

Går och är orolig hela tiden för att någon ska gå bakom ryggen på en. Och nu har det hänt. Den jag minst trodde skulle göra det gjorde det. Det finns nog inget värre än när någon gör det. Det knäcker en riktigt mycket. Man känner skam för sig själva som var så blind. Man kan såra en människa men när någon går bakom ryggen på en gör att man blir helt knäckt. Man blir arg på sig själva som inte fatta något. Man börjar skylla allt på sig själva.

Vad ni än gör, gå inte bakom ryggen på någon. Jag har gjort det och jag ångrade det så j*vla mycket, det är inte värt det!!
Jag ÄLSKAR min familj. Men vi är inte vi om vi inte är tillsammans!!!..




Jag älskar dig Rasmus så mycket och det vet du <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0