Student idag

SKa på Sanjas student idag, men missade när hon gick ut på skolan. Blir så lack på mig själv, jag som har kämpat hela dagen. Nu sitter jag här och väntar på besked att åka hem till henne och fira henne :)..

Igår var jag på Tobbes student och det var mycket trevligt :)..

IDAG vaknade jag bredvid Ralleballe sedan körde jag honom till stan sedan åkte jag och Isolina hem till henne så gjorde hon vid sig och så. Hennes mamma ska försöka fixa så att jag kan massera personalen på hennes jobb, jag är jätteglad för det :D..

Vi körde runt i malmö. Efter kanske en timme eller två blev vi helt störda och flippade ut totalt. Vi körde till limhamn och handla mjukglass sedan flippa vi ut helt. Ja jag kan inte förklara haha helt sjukt var det hahaha :D..

Nu tänkte jag lägga in lite bilder jag har glömt att lägga in :D


När jag tog körkort bjöd Rasmus mig på middag :) sjukt mydigt <3



Sjukt mysigt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja kör mormors bil alltid;)

2009-06-10 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0