Skaffat blogg :)

Nu kände jag att det var även dags för mig att skaffa en blogg så att jag kan skriva av mig lite. Men jag förstår inte mycket faktiskt ,men det lär man sig väl :).
Det är lördag och här sitter jag med min mamma och pappa och tittar på Robinson samtidigt som jag pratar med Sussie på msn haha. Det blir ännu en hemmakväll eftersom att jag inte känner för att gå ut idag, har match i morgon i Landskrona och vi ska samlas klockan 08.00 vilket är riktigt tidigt.
Jag ville dock träffa min älskling idag men det blev inte av eftersom att han är och träffar släktingar. Vi träffades en stund igår men har inte träffats på hela veckan. Det känns som en evighet faktiskt.

Jag är en människa som verligen är kär i kärleken. Kärlek är det bästa jag vet men också det som gör mest ont. Det kan vara så himla jobbigt emellanåt. Men fan vad kärleken är underbar när allt är bra. Skulle kunna göra allt för min kärlek :)

Igår var jag på tjejmiddag hos Nathalie. Jag skulle egentligen med ut med Amanda, Malin och Nathalie men ångra mig ganska snabbt haha. Men tjejmiddagen var sjukt trevlig, hade en lång diskussion med Freja och Lina. Tack så mycket för allt stöttande. Känns skönt att veta att det finns någon mer än jag som känner som jag gör och har det som jag har det.

Klockan är bara 21.58 och jag sitter här själv med mina föräldrar, det är ganska trevligt men finns roligare saker att göra. Har övningskört med pappa idag och det gick riktigt jävla bra. Sen när man kommer till körskolan är jag helt jävla spänd och gör helt mycket fel. Men så är det när man har världens prestationsångest :(. Hoppas på uppkörning snart faktiskt, har lektion på måndag så vi får se. Men nu ska jag titta på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen "  både jag mamma och pappa är hungriga så nu ska vi tjockisar gå och äta något :D..

                                     
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitfin bild patte :D <3

2009-03-21 @ 22:23:32
Postat av: Kamilla Nyström

Välkommen till bloggens värld! Det är ett bra sätt att skriva av sig all "skit" och även allt annat som händer! Se till att sparka igång din mamma oxå, hon har ju en blogg, men skriver aldrig nåt ha ha! Har nyss sett "jag vet vad du gjorde förra lördagen" vet inte vad du tyckte men jag skrattade så jag har ont i magen ha ha! Lycka till på matchen imorgon! Kram Kamilla

2009-03-21 @ 22:47:34
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: freja

nämen patricia med blogg:)

2009-03-22 @ 00:58:33
URL: http://frenena.blogg.se/
Postat av: *Tobbe

"jag vet vad du gjorde frra lördagen" Var riktigt rolig;)

2009-03-22 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0