Söndag

Igår ringde alarmet på mobilen klockan 07.00 men jag är verkligen bäst på att snooza haha.
Skulle spela match klockan 10.00 i Landskrona och Patti var försenad som vanligt till samlingen, men det är så typiskt mig haha. Jag fick köra (övningsköra då) och när vi kom fram till samlingen hade alla åkt utom tränarna, lagom pinsamt att det alltid är jag som är sist. Hur som helst så körde jag till Landskrona och det gick riktigt bra faktiskt om man bortser från att vi körde runt i Landskrona som yra höns, men vi hitta till slut :D.

Martchen gick väldigt bra vi vann mot Wormo med 4-2 vilket är väldigt bra om man tänker på att dom kvalat upp till trean men förlorade. Så dom är ett topplag i division fyra. Vi har precis gått upp i fyran och hoppas på en plats i mitten av tabellen men efter denna match ser det riktigt bra ut. Så vem vet, vi kanske får en bättre placering änn vi förväntat oss.

Ska jag kommentera min egen insats så kan jag inte säga att den var så särskillt bra haha. Jag sprang upp och ner hela tiden men allt spel var på vänstersidan så det var lite tråkigt faktiskt. Men vi hade inte så många avbytare eftersom att alla var/blev skadade så jag var riktigt trött efter. Orkade inte ens köra hem haha.

När jag kom hem gick jag och duschade sedan satte jag mig i sängen  med badrocken och mös framför datorn och TV:n. Jag ringde Rasmus för vi skulle iväg men det blev dock aldrig av eftersom att han skulle hjälpa sin lillasysters pojkvän med något. Men vi bestämde att jag skulle komma till honom vid sjutiden och fram tills dess pluggade jag lite natur eftersom att jag hade prov på det idag. Sen gick jag och min syster Caroline till affären och jag pluggade på vägen hem, så duktig jag kan vara då :P.


Vilken nörd jag är haha



När jag kom till Ralleballe var han inte hemma, han var ute med Robin och Jessica men han kom inom kort. Vi kollade på "Wipe out" och fy fan vad roligt det är. Kan verkligen inte hålla mig för skratt, jag skrattar i princip i 60 minuter. Efter det var det "Sanningens öonblick". Så synd om tjejen som var uppe i 150 000kr och så sa lögndetektorn att hon ljög. Hon hade typ redan fått svara på de sjukaste sakerna och hennes förhållande till pojkvän och familj kommer nog inte bli densamma efter det programmet. Hon fick inte en krona, så synd om henne men ändå roligt. Efter alla hennes bekännelser gillade inte jag henne som person iallafall. Hon hade varit tillsammans med sin kille i tre år och hennes ex i sju år. Men man märkte direkt att hon fortfarande tycker om sitt ex. En fråga var om hon tänker på sitt ex när hon har sex med sin nuvarande pojkvän och där svarade hon "Ja". Så synd om hennes pojkvän, fy fan. En annan fråga var "Älskar du Erik (hennes nuvarande pojkvän)" där svarade hon "Nej" och dom har varit tillsammans i tre år. Hennes förklaring till det var att hon jämför med sitt förra förhållande. Haha SÅ synd om hennes pojkvän som verkade vara en bra människa men vem vet :P.

Sen mös jag och baby lite och jag somnade med alla mina kläder på, tog aldrig bort sminket och borstade aldrig tänderna, fy vad äkligt. Men vaknade mitt i natten och fixade allt men fortsatte att sova men sminket haha. Sov i älsklings armar hela natten, det är så mysigt och jag mår så bra när jag får göra det att det är obeskrivligt. Man känner sig som en prinsessa sin prins armar. Finns INGET mysigare än att vaknar upp i armarna på din älskade, åh vad jag älskar det.  Sen när jag skulle gå upp i morse för att göra vid mig höll Rasmus kvar mig, fyyyyy vad jag älskar allt som får en att känns sig som "the one" haha om ni förstår vad jag menar. Sånna småsaker blir jag överväldigad av, fjärilar i magen finns fortfarande hos mig :D.

Får typ aldrig träffa Rasmus mer, vi träffas högst en gång i veckan nuförtiden. Jag klarar inte det faktiskt, tycker om honom för mycket för att vara ifrån honom så länge sen träffa honom en dag i veckan, det är inte ens en dag utan en kväll i veckan. Usch nej, det är inte något för mig faktiskt, har för mycket kärlek inom mig :D.

Men jag älskar iallafall min pojkvän väldigt mycket och skulle kunna göra allt för honom om jag inte redan gör det. Jag kämpar och kämpar för allt som har med vårt förhållande att göra. Men ibland räcker man inte till även om man gjort allt man kan. Jag älskar att ha en pojkvän, att ha någon där som man kan älska och som älskar en tillbaka. Jag älskar att känna att jag tillhör någon och att jag är speciell för någon. Jag älskar verkligen kärleken, men eftersom att jag älskar den så mycket är det den som gör mest ont också. Nu blev det mycket med "älskar" men det är så sant. 
 

        Jag älskar dig Rasmus
 
                                           

Kommentarer
Postat av: Din mormor

jag älskar när du är lycklig min lilla Prinsessa!

2009-03-23 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0