Patti är helt slut idag..

Vilken lång dag detta har varit. Jag ligger i min säng med datorn i knäet och är helt slut i både muskler och hjärna.
Min dag började med att jag vaknade lite sen, var så sjukt trött. Jag gick in i duschen när jag var klar insåg jag att jag jag kommer bli försenad till engelskan och det kan man bara inte bli när man har en lärare som vi har. Han är den enda läraren som inte släpper in en tyvärr. Så jag fick fråga pappsen om han kunde köra och det kunde han, så grymt snällt av honom.

Skolan idag var lugn med lektioner. Engelska, en lång håltimme och sen idrott. På håltimmen gick vi till Entré en runda och kollade. Jag köpte den gulliga rosa T-shirten där det står "I (L) My Boryfriend" på Ginatricot. Sedan var vi inne på Cubus och jag hittade några riktigt fina bikinis, men det är lika deprimerande varje gång jag provar en bikini. Åh, vad jag hatar tanken på att bära en bikini i sommar.

Efter idrotten åkte jag och Johanna till körskolan för att plugga och Johanna skulle köra en lektion men hon kom in i teorii salen efter. Jag satt där i fyra timmar och klarade 3 delorov så nu har jag bara ett repetitions prov kvar och ett slutprov innan jag får göra teoriprovet på Vägverket. Min lärare sa förra veckan att han inte kunde boka någon uppkörning eller något eftersom att jag låg efter i teorin men nu ligger jag väldigt bra till så får hoppas att man får en bokning på måndag då jag har min nästa lektion :).

Kom hem vid halv sju, åt och sedan var det träning som gällde. När det gäller fotbollen så går ingenting bra känns det som. Allting är så jobbigt med fotbollen. Det känns inte riktigt rätt. Jag är en av de äldsta i laget och det får man känna av. Jag ger upp så lätt. Eftersom att jag har världens sämsta självförtroende har jag svårt att tro på mig själva och det gör det inte bättre att det känns som att ingen annan tror på mig heller i laget. Men jag måste ge det en chans.

Jag känner mig väldigt tom just nu och ensam. Förhållande är den bästa tanken jag vet. Två människor som älskar varandra, som är som ett lag, två mot alla andra. Två människor som vill varandra det bästa. Åh, vad jag älskar tanken!


Rasmus jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0