Vilken härlig dag..

Idag har varit en relativt härligt dag.. Hela morgonen var helt lugn, även om jag var påväg att bli försenad så var jag sjukt lugn :). Kom i skolan precis i tid. Vi hade världens sämsta lärare nu på morgonen. Hon är etiklärare men kan fan ingenting. Hon kan endast tillämpa sina etiska kunskaper när det gäller vården men inte i det vanliga livet, vanliga situationer haha. Förra veckan så frågade jag om vi kunde få tillbaka arbetena vi lämnade in innan jul vilket är mer än 3 månader sedan. Då dampa hon ritkigt mycket för att jag fråga om det. Sen när vi hade betygssamtal säger hon till mig "Du är inte ödmjuk Patricia du är så stickig" haha TACK SÅ JÄVLA MYCKET! Och eftersom att jag teoretiskt sätt ligger på VG så är det det jag ligger på, man märker hur hon verkligen inte vill ge mig något högt betyg men jaja..

Efter skolan gick jag, Lina, Linnea och Anneli till Entré. Och jag har hittat en bikini som jag verkligen vill ha, hur mycket ångest det än är så har jag ett mål nu: Att se okej ut i den bikinin :). Så jag ska nog åka och köpa den på lördag..

Nu ska jag snart äta för jag ska även snart träna klockan 18.00. Känner inte för det idag men måste man så måste man!!

                                                                    Igår fick jag hem klänningen jag beställt :)

                                            

Kommentarer
Postat av: Kamilla Nyström

Jääääättttefin klännig! Passar en snygg o söt tjej som du:-)

kram Kamilla

2009-03-28 @ 14:23:45
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Mormor

När ska du ha denna fina klänning på dej, vilken fin färg! kram!!!

2009-03-30 @ 22:01:25
Postat av: Anonym

åh den är så fiiiin! :D

2009-04-19 @ 23:04:42
URL: http://richterrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0