Älskar min Familj och min pojkvän!!!

I Fredags var jag lite med Louise sedan körde jag min kusin och hans kompisar till en fest. Jag följde med in på festen lite sen körde jag haha :D till Rasmus som var på värnhem. Sov hos älskling sedan på lördag masserade jag Klagshamns lag sedan hem och iväg med syster lite. Var en riktigt jobbig lördag, allt har blivit jobbit nu, åh jag orkar inte mer nu!

Så jag har bestämt mig för att följa med Rasmus till Tomelilla och ta det lugnt och bara skita i exakt allt annat. Är så trött på allt just nu, det har blivit för mycket nu bara!!!! nu får det fan räcka asså....

Tack Rasmus för i lördags det var helt underbart att få vara med dig när allt var som värst.. Skönt att allt är så bra mellan oss iallafall :)!!

Får se hur allt blir, men jag sticker idag iallafall sen får allt bli som de blir men ja känner att ja måste komma iväg lite..

ÄLSKAR MIN FAMILJ MEST AV ALLT I DENNA VÄRLD OCH MIN POJKVÄN!

TILLSAMMANS är vi starka 

Mamma och Pappa jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0