Godmorgon

Okej det var en hemsk dag igår vill helst bara glömma den direkt..
Jag borde sitta och läsa ritkigt mycket historia nu men orkar  inte. Ska snart iväg och spela match. Pappa kommer till matchen sen ska vi iväg och äta något med honom och umgås lite :D ska bli jättekul..

Det var även en jobbig natt. Har drömt många jobbiga drömmar, kollat till mobilen med jämna mellanrum men inte ett enda sms som vanligt. Allt kan vara så himla tråkigt ibland, blir så jävla trött på att det är som det är faktiskt. Jag har så mycket känslor och tankar i mitt huvud som bara vill ut. Kan du/ni bara förstå vad jag kännneeeeeeeeer???
Jag kämpar för två saker nu men vet inte riktigt om jag orkar. Får ingenting tillbaka och har inte fått de heller på väldigt länge..

Okej som ni förstår är detta ingen bra period för mig och snart är det sommarlov :(.. Kom igen nu det fixar sig vill jag tänka, men känslorna tar över mig!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det löser sej Patti :)) Du är Ju cooling nr 2 ;)))

2009-05-31 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0