Hata denna dag

Jaha då var det fredag igen..
Ralleballe sov hos mig sedan tog vi bussen tillsammans.
När vi stod på busshållsplatsen så försökte jag öppna en listerine
flaska, alltså en sån liten som man kan ha med sig. Men den var
barnsäker. Rasmus öppna den hela tiden men ville inte ge mig den
så han satte på korken hela tiden. Sen fick jag damp och kämpade. Jag
klarade att öppna den bara det att jag fick allt över mig. Haha mitt hår
blev helt äkligt och lukta listerine :P..

Det var en jobbig dag i skolan, många tårar faktiskt. Jobbig dag överhuvudtaget!
Har hur mycket som helst i historia till måndag. Rasmus svarar inte mig och det
är ganska jobbigt. Ska vara hemma ikväll med mamma och syster och mysa lite.
Vi ska gör hallonpaj :D muuumms...

Från och med idag får jag träna på SATS i en månad. Får se hur det går med det
men ska iallafall försöka :D..

Jag är ledsen, arg och så besviken idag. Vill bara att denna dagen ska vara över!

Okej nu är det så här att jag är så sjukt besviken på dig. Du har sjukit så i mina ögon. Trodde aldrig detta om dig, aldrig. Jag är helt knäckt av allt detta att du inte förstår. Jag trodde verkligen aldrig att detta kunde hända. Vet inte hur jag ska klara detta. Men tänker aldrig ge upp för det jag vill och kommer aldrig hålla inne det jag känner. Jag kan inte beskriva med ord hur ledsen och besviken jag är. Ingenting kommer antagligen att bli som vanligt igen. Jag står inte ut med tanken bara!.. Du skulle föreställa min förebild, men detta kallar jag ingen förebild alls. Äh, jag har inte mer ord än detta. Tycker att det är så sjukt bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0