Måndag

Då var det måndag igen. Vaknade och var helt död, gick in och duscha
sedan bar det iväg till skolan igen med ångest som valigt. Skulle ha gjort
Naturkunskap till idag men orkade inte igår hade annat roligt för mig haha..
Fick reda på att vi ska ha världens grej till historian om en vecka. Ett hemprov
till måndag plus att vi ska ha ett prov skriftligt på måndag i historia, varför liksom?

Usch okrar inte plugga, har så himla mycket nu denna veckan men det är snart
slut, det är det man får tänka på!.. Sista lektionen hade vi svenska och skulle
skriva uppsats. Vi fick olika ämnen jag jag valde de som hade med karriär
och göra. Skrev om mål i livet och så.. Jag har aldrig vågat sätta något mål i mitt
liv för jag har alltid varit så rädd för att misslyckas.

Men nu känner jag att jag kan klara av mer än jag tror, det insåg jag när ja klara
körkortet på första försöket. Man kan klara det bara man vill och tror på sig själv.
Jag har inget som jag gärna vill, men jag känner att jag kan klara mycket som jag
aldrig trott innan. Känner att jag vill bli starkare som människa och ta kontrollen
över mitt liv nu. Och det tänker jag göra också :)

Ska snart till klagshamn och bli fotad eftersom att jag, Louise och Linnea
är massörer där så ska vi stå med tydligen :).. Har många att massera i veckan
ska bli riktigt kul faktiskt.. Älskar att massera, det är så kul att kunna hjälpa människor..


Kommentarer
Postat av: Du vet

Alltså så glad jag blir när du ser ljusningar här i livet !!! Tro på dej själv, ja, det var på tttiiidddeeennn!!Du e så duktig , du har haft det tufft, har fortfarande med din prestationsångest, men jag förstår att du jobbar på med den. kämpa på Patricia......det kommer att ge utdelning en dag , jag lovar!!!!! Älskar dej!!

2009-05-25 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0