Söndag

Igår var jag och Rasmus på fest hos Nille.. Trevliga människor måste jag säga..:)
Jag hade ett långt samtal med Isolina som gav mycket, tack så mycket <3
Vi var hemma vid femtiden i morse och sov till typ halv två :).. så trött jag var haha..

Idag har jag bara myst med älsklingen, sedan hem och skulle egentligen plugga,
men det blev inte så mycket av det :(.. Orkar inte mer nu. Det har blivit för mycket med
allt nu! Känner bara för att ge upp allt nu faktiskt och bara bry mig om de jag älskar!!

Rasmus jag uppskattar dig så mycket och vill göra allt med dig. Jag vill finnas där när du behöver det, vill ge dig all den kärleken jag har inom mig för den tillhör dig. Du är en av de få som kan få mig att må riktigt bra. Du har nykeln till mitt hjärta. Det är inte många som klarar ett uppehåll på 7 månader och sedan kan komma tillbaka till varandra. Även under de sju månaderna kändes det som att det finns ett band mellan oss som inte går att ta isär. Jag hatar att vara utan dig för du är mitt allt. När jag är med dig mår jag som bäst, du har satt djupa spår som aldrig kommer att försvinna.. I mina ögon är du min skatt, något vackert som jag vill göra allt för. Vill inget annat än att göra dig glad.. Vi sa en gång att det ska vara du och jag mot världen, inget ska kunna komma mellan oss. Det vill jag fortfarande.
Du är min skatt, du är det finaste jag vet och jag vill att det ska vara du och jag föralltid!

Jag Älskar Dig Mitt Hjärta





 



 


Kommentarer
Postat av: emma

aw, så fint skrivet gumman!

2009-05-25 @ 19:23:29
URL: http://emmagatenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0