Torsdags :)

I Torsdags lämnade jag pappa på jobb sedan hämtade jag Rasmus så åkte jag, mamma och Rasmus
till Falsterbo och mös och hade det trevligt.. Okej Rasmus är helt galen men sjukt rolig. Han knäppte upp
min BH och drog av den på stranden haha. Sedan drog han bort mina händer så jag visade nästan allt haha..



                                                 Du är så fin hjärtat



                                  Så här kan de gå haha




Efter det hämtade vi pappa och lämnade Rasmus som skulle grilla med sin släkt och så åkte min familj
till skopunkten där jag handlade två par skor :).. Sedan åt vi lite. På kvällen träffade jag Emma, Freja, Fanny
och Sara.. Vi hade bilen så vi körde runt lite i Malmö. Mycket trevligt faktiskt. Nu har jag verkligen fått bekräftat
hur dåligt lokalsinne jag har haha!!..

   

               Mina föräldrar som varit tillsammans i 20 år :D


I Fredags gjorde jag inte så mycket tror jag, men Rasmus hämtade mig och så sov jag hos honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0