Tröööttt...

Så fint väder det har varit idag :)..
Först skulle jag till Klagshamn för vi skulle träffa sjukgymnasten som tar
hand om skadorna som kan komma. Vi skulle prata lite om allt möjligt eftersom
att vi måste ha ett samarbete med henne. Hon verkade trevlig och det ska nog
gå bra :).. Sedan stannade jag kvar eftersom att jag skulle träna inom en timme
så masserade jag några stycken sedan åkte jag till min träning. Var där halv sju
men så klart börja vi klockan halv åtta.. Det enda vi gjorde var att sitta och prata.
Alla fick öppna sig och vi kom inte fram till så mycket mer än att alla måste skärpa
sig typ..



När jag kom hem åt jag och nu sitter jag här och hoppas på ett sms eller två från min älskling :$.. Har fortfarande inte gjort naturen men den ska mamma göra till mig haha :D.. Första gången jag ger upp men inte hon, och det tackar jag för annars mister jag mitt betyg på studs!.. Tack för hjälpen mamsi :D

Åh, jag är så sjukt trött idag. Vill bara sova, men känns dumt att gå och sova och lämna mamma med allt ju :(..

Kommentarer
Postat av: Du vet

Fint foto!!!

2009-05-26 @ 17:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0