Valborg :)

På Valborg började kvällen hos Rasmus där jag, älskling, Milad och Matte var. Vi förfesta där lite med härlig musik och snackade. Rasmus var väldigt glad och gullig haha, ja du vet vad jag menar :D.. Senare åkte vi till Pildammarna, vi var dock lite sena. Alla var på väg hem när vi kom dit haha så vi hade missat allt i princip. Jag ringde Anneli och jag pratade med Louise ja, så blir ibland. Eftersom att det var slut i pildammarna åkte vi till Möllan och och tog det lugnt sedan hem till Rasmus igen.. Kvällen var helt okej, med trevlig sällskap blir det alltid kul :)


Haha ska erkänna att jag var lite extra "glad" denna kväll :P


                                            Min älskling


                                                  Milad


                              Jag och Matte haha , inte så sött :P


                                   Haha dessa bilder bjuder jag på


Valborg är överskattat haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0