Ååååh... paniken börjar komma!

Sitter här och försöker plugga. Men jag har fan ingen ork till det..
Jag orkar verkligen inte. Jag kan sitta en stund och bara skita i det men klockan blir bara mer och mer och jag blir bara mer och mer stressad.

Min panik börjar träda fram nu känner jag och det är riktigt jobbigt. Man känner hur llt adrenalin i kroppen pumpas upp och man blir stressad. Egentligen vill man bara gråta, men för vad? För att man skitit i att plugga de andra dagarna.. Varför tar man inte tag i skiten i stället?

Allt känns så tråkigt nuförtiden faktiskt. Vill bara komma ur mitt skal och ta för mig. Men det är ganska svårt för det känns som att man är nere i en svacka nu och det är svårt att ta sig upp. Finns vissa saker som skulle kunna göra en SÅ glad. Men de visar sig inte.

JAG ORKAR INTE PLUGGA!!
Ibland önska jag att jag kunde vara en av dom som läser igenom provet, lägger undan papperna och sedan tar det lugnt tills provet kommer. Jag önska att jag bara kunde ta det lugnt och tänka "Jag gör mitt bästa så får det gå som det går".. Jag kan inte det för jag är så rädd att misslyckas vill få så bra som möjligt!!!

SNART LOOOOOV

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman FÖRSÖK att gå ner i vrv!Vad är det som är svårt nu??Det är inte så länge sedan du skrev att du mådde så bra, vad har hänt nu då?Vet att vil vara bäst !Du fattas sömn tror jag det har blivit sena kvällar pågr. av vissa saker, vila lite det är bästa medicinen och planering och inte göra det sista minuten!!!KRAM ÄLSKAR DEJ !!!!

2009-12-01 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0