En dag med Bästa Johanna

Idag kom Louise och hämta mig i morse, väldigt skönt :). Sedan hade vi en lektion på två timmar om projektarbete och slutade klockan 11.00, riktigt jävla skönt :). Jag och Johanna stannade i skolan för att plugga projekt och företagande men gick efter en timme ungefär. Johanna körde med mig till Skopunkten för att köpa ett par skor men så klart så finns dom inte någonstans...

Vi åkte sedan hem till mig, gick en runda upp på "Kullen", till Ikea och åt Pizzaslice (inte bra men men), till Baby land och kolla på saker till vår mentors nyfödda pojke, gick til Arkens Zoo, till Stadium och till slut till Rusta. På rusta hittade jag två böcker till mitt projektarbete "Träna hemma" och "Juicer och Smoothies"..

 




Sööööööt Nalle och sååååå mjuuuuuk :D

Johanna, fisken :D VAd tycks?

Ska det vara Rosa gran och Rosa mössa i år kanske? haha, NEJ!



Klockan 17.30 åkte vi till skolan för att vara på ÖppetHus för Rönnen. Johanna gjorde ansiktsbehandling på mig i typ en timme haha så jag är ganska så mjuk nu ska ni veta..
Pratade en massa med massage och spalärarna och det var riktigt trevligt faktiskt. 

Vi fick höra att vi såg ut som tanter av vår lärare hahaha..











 


 

I fredags var vi på hipp. Först middag hos Natta sedan ut..









Nu ska jag kolla på andra avenyn sedan sova och hoppas på sms från älskling :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att se dej och dina fina kompisar...ser ut att ha så himla kul tillsammans!!SNYGGA tjeer är ni allihopa!!!!

2009-11-18 @ 12:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0