Helgen är över..

Då är det en ny vecka och jag är hemma från skolan idag faktiskt. Har nyss käkat. Det blir väl en del plugg idag och sedan träna ikväll.

I helgen har det hänt allt och ingenting. Nej, men den har varit en katastrof faktiskt. I fredags ville jag och Johanna ut men det blev aldrig så och i lördags planerade vi hela kvällen hos mig för att vi trodde att vi skulle vara med Rasmus och Nille men så klart så blev det inte så. Så jag och Johanna satt själva och tittade på körslaget och väntade på att tiden skulle gå och vid halv tolv stack vi till slakt. Det var väl inte det roligaste men det var bättre än att sitta hemma själv..


Usch, har mycket att plugga på det närmsta veckorna, men det är som man säger att man bara ska ta en sak i taget så fixar det sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just precis så ska du tänka ..det låter som en bra ide, du har kommet långt hör jag ,detta attänka så är det bästa för du klarar det ..har du alltid gjort.Hoppas filmen varbra!!GODNATT ÄLSKAR DEJ !!!!

2009-11-10 @ 01:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0