Helkroppsbehandling och JUL

Usch, vilket väder det är nu alltså. Det är hemskt. Dock är det ganska mysigt att sitta inne med myskläder när vädret är så här. Idag har vi haft prov i spa terapi och det var riiiiiiiiktiiiiiiigt skönt. Vi gjorde Body Scrub på varandra vilket innebär inmaserad peeling på hela kroppen och bodylotion, RIKTIGT skönt ska jag berätta. När vi har vårt spa på skolan kommer denna behandlingen endast kosta lite över hundra tror jag och det är definitivt värt det. Så kom till vår skola mellan veck 4 och 7 nästa år och få härliga behandlingar till sjukt bra priser.

(Dock är detta en bild från hudvården)



Det börjar kännas att Julen är på väg. Finns det någon mysigare årstid? Nej, det tycker inte jag. Det är något alldeles speciellt, man har sån glädje och jag blir oftast som kär på nytt haha. Mysigt värre..

Hittade denna underbara bilden på google.. Titta på den och känn känslan utav julen :D


Kommentarer
Postat av: Linn

haft en bra dag ??

2009-11-18 @ 16:50:33
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas""""""att vi får en VIT JUL!!!!!!

2009-11-18 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0