Hipp :D

Fan vad jag hade roligt igår men det gick lite vilt till kändes det som haha. Vi förfesta hos Nille sedan drog vi in till stan till Hipp och där var sjukt mycket folk man kände, riktigt roligt. Jag brukar aldrig hamna där alla är men gjorde det igår :

Och Igår var det ett år sedan jag och Rasmus blev tillsammans :):):)

Idag har jag varit med mamma och per och "myst i stan" haha. Hitta en gudomligt fin tröja men som var slut överallt tilloch med i Helsingborg. Så besviken jag blev, vill så gärna ha den alltså. Jag shoppa lite och nu sitter jag och Johanna och har absolut ingenting att göra haha. Vi är lite döda sen igår dock så det blir nog att sitta hemma med mamma och per och fortsätta att mysa :D

Nej nu ska jag försöka hitta på något :) Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0