Mina underbara vänner <3

Jag älskar mina vänner, det gör jag verkligen. Men jag är inte med dom så ofta så när jag väl får träffa dom så blir jag så sjukt glad. Vänner som man inte är med så ofta men som man önska att man var med mer. Jag älskar verkligen er!


Johanna är som min syster. Jag är alltid med Johanna och jag är verkligen glad att jag har henne. Vi gör allt tillsammans och hon finns alltid där för mig. Innan sommaren var Johanna en lite annan människa faktiskt. Hon har vuxit så mycket i mina ögon. Innan var hon som en liten flicka som inte gjorde något galet. Men nu har hon kommit ur sitt skal och är precis lika frammåt som jag. Jag älskar dig Johanna till tusen <3


Vi var på hipp igår med Natali. Att sitta och prata om allt skit igen med henne var så härligt och fick mig att inse hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag saknar henne. Träffar inte henne så ofta mer men hoppas på att det kommer bättras <3. Vi har känt varandra hur länge som helst så vi känner varandra in och utantill. Hon vet exakt hur jag är och vad jag behöver. Mår man dåligt ska man definitivt vända sig till henne för hon får situationen att kännas bättre och hon får en att bli starkare i situationen.


Innan sommaren blev jag god vän med Isolina. Shit vad jag var glad att jag hade träffat en vän som henne. Hon kändes som en vän som jag verkligen behövde. Jag hade aldrig varit med om en bättre lyssnare och hon bryr sig verkligen om en. Jag kan inte förklara hur mycket jag saknar denna männskan. Hon har verkligen ett hjärta av guld. Jag känner inte henne alltför bra men ändå kändes det från första stund att henne kan man lita på.



Louise min lilla älskling. Jag saknar även dig så sjukt mycket. Du var något av det bästa jag visste och jag var så grymt glad att vi kom i samma klass. Jag tänkte direkt att här har jag en vän för livet. Det har hänt en massa saker under dessa åren och nu har vi verkligen glidit ifrån varandra vilket är så grymt tråkigt. Hon ä fortfarande den människa jag hoppas på ska vara min vän för livet men vi får väl se. Jag älskar henne verkligen och saknar vår vänskap och tillit vi en gång hade.


Sedan har vi min lilla Lina. Vi kom varandra nära ett tag men sedan avtog det, jag vet inte varför men så har det blivit. Hon är genomsnäll verkligen och hon lyssnar alltid på en. Vi tillsammans i skolan är oslagbara haha. Tur att vi har varandra säger jag bara. Det är så skönt att prata med dig. Du är verkligen en sansad människa som får på jorden igen. Du är bara bäst <3

Ni fem betyder så grymt mycket för mig. Jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Lina

Naw så fint hjärtat! du betyder mer än vad du anar!<3

2009-11-14 @ 18:24:53
Postat av: Anonym

Jag behöver inte ens skriva att jag känner exakt likadant för dig, du vet de och du vet att jag alltid kommer finnas för dig! <3 älskar dig

2009-11-14 @ 20:14:03
URL: http://baarisic.blogg.se/
Postat av: Louise

Vi kommer vara vänner för livet ! som alla andra "par"(:p) är vi bara i en liten svacka =/ <33

2009-11-18 @ 16:34:01
Postat av: Anonym

Vi kommer vara vänner för livet ! som alla andra "par"(:p) är vi bara i en liten svacka =/ <33

2009-11-18 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0