Promenad, Törringe ikväll

Lördag idag och det är snart slut på helgen känns det som. Det går grymt snabbt och det är tråkigt. Jag har inte sovit många timmar i natt. Jag har varit ute på en liten promenad med mina syskon och tog kameran med mig, det blev ingen lång promenad dock. Det är riktigt kallt ute nu!.

Min pojke är i Stockholm så jag träffar inte honom denna helgen heller. Så ikväll bär det av till Törringe faktiskt. Ska köra mina föräldrar så tänkte vi att vi följer med in och dansar lite till Lasse Stefans hahaha. Ska ha en kamera med mig så att vi kan se hur kvällen urartar sig :)..






Haha jessica fick jaga lite .. :P













Nej, nu ska jag ta mig ett riktigt varmt bad. Är förkyld igen så det är grymt skönt med ett bad :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika roligt att kika in på din Blogg!!Fina foto, fina flickor!!!Älskar Er!!!!!

2009-11-29 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0