Små sjuk och The Biggest Looser

Här ligger jag och mår dåligt. Är slö i kroppen, huvudvärk och ont i min arm. Det var längesedan jag var hemma från skolan så här i mer än en dag. Jag har prov i morgon men det är omöjligt att plugga när man mår såhär. Jag som vill hänga med i skolan nu. Jag som precis dessutom har börjat träna men det går inte nu ju. Usch säger jag bara..

Jag ligger i min säng och tittar på The Biggest Looser. Jag tycker verkligen att det är grymt av personerna som är med där. Dom har det grymt kämpigt men herregud vilken skillnad det är när de är klara med programmet. Jag kan inte förstå hur man kan gå från att vara riktigt tjock till att bli smalare än vad man själv är. Då måste jag också kunna klara av att gå ned i vikt.
Mitt problem är att jag inte vet hur jag ska lägga upp kosten. Hade jag bara haft mer kunskap så kanske, men jag har inte riktigt viljan till att börja äta sunt vilket jag bör ha.

Rasmus har åkt hem nu och bor hemma igen. Det känns tomt och lite ensamt nu faktiskt. Men vi ses till helgen får jag hoppas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0