Vaccin = Patricia mår dåligt

Tog vaccinet igår och fyyy föör säger jag bara. Jar ont i armen och mår inte bra alls. Känns som att man ska bli sjuk eller något! Men jag är ändå glad att jag tagit den nu för man hör bara mer och mer om folk som drabbats. Men jag mår verkligen inte bra. Är helt slö i hela kroppen och jag mår illa. Usch.. Nu sitter jag i köket med Johanna men har bara legt i soffan sedan vi kom hem.

Vi fick sluta tidigt idag och det är meningen att vi ska plugga men huuuuuur i hela världen ska man kunna plugga när man mår såhär? det går absolut inte. Mår jag såhär klommer jag absolut inte gå till skolan i morgon, för det var jobbigt i dag.

Förrsten så såg vi This is it igår och den var jättebra. MJ är verkligen kung. Kändes konstigt att titta på honom och tänka på att han faktiskt inte finns längre. Hade hans konsert blivit av hade den nog blivit den grymmaste som någonsin gjorts, det är jag nästan säker på. R.I.P

Nu ska vi tjockisar snart äta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0