Vill se ut som för ett år sedan!

Ååååååh, får speel nu haha. Jag kolla på bilder från 2008 och lite på nu innan sommaren. Hur kunde jag klaga på mig själv så mycket då? Jag hade gjort allt för att se ut så nu. Det går väldigt snabbt att gå upp i vikt sedan tar det sån tid att gå ner. Åh, jag vill bara gå ner och bli som innan. Få en platt mage igen och lite mindre lår och rumpa. Tänk om man kunde trolla :O...

Så sitter man här och tänker "Neeej, nu får det vara nog, nu SKA jag göra allt för att bli så igen" Men sedan när jag tänker efter så vet jag inte hur många gånger jag sagt så. Usch, hur kan det vara så svårt? Jag skäms lite när jag tänker på det till och med!

Jag säger inte att jag är tjock, men jag går uppåt och det får jag absolut inte göra. Varför vill man oftast bli mindre alltså smalare? Varför är man aldrig nöjd? Det är alltid något man kan förbättra så folk är inte nöjda nu förtiden. Det finns säkert många som skull göra allt för att vara i min storlek men jag skulle göra allt för att vara i någon annans storlek. Det är inte heller lätt för dem som vill gå upp i vikt. Vi är aldrig nöjda.

Jag är absolut inte nöjd med mig nu men jag hoppas att det ska bli bättre nu tills mitt projektarbete är slut i april. Så jag har lite tid på mig. Men jag har inte tålamodet, vill liksom se resultat direkt!

Hitta ingen passande bild. Men min syster är så söt så :)

 


Kommentarer
Postat av: jessi

aa kanske det ;D haha =)

vad tog du för det? :)

2009-11-19 @ 09:17:27
URL: http://minilamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0