Är det bara jag som känner så? :P

Idag hade vi Spa prov. Jag gjorde behandling på Louise och jag fick faktiskt ta på hennes fötter och det är en väldigt stor sak. Hon har världens fotfobi, känner mig nästan lite hedrad att ha fått ta på hennes fötter haha. Dessutom klarade hon teorin idag :D GRATTIS ÄLSKLING!!!!


Jag har inte gjort mycket idag, har prov i morgon så tänkte plugga lite iallafall :D. Sedan ska vi till Nya IKEA, lite spännande faktiskt :D. Och snart är det helg vilket betyder lov vilket betyder att jag fyller år, wiiiiie.


Jag ÄLSKAR att fylla år haha. Andra bryr sig inte men det är något av det bästa jag vet, den känslan att det är ens dag är underbar. Känner mig som ett litet barn när jag säger så men är det bara jag som känner så??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0