Min vecka :)

Då var det fredag och jag älskar fredagar. Det är början på något roligt så man kan ta det lugnt, lämna skolan och bara få vara och ha det roligt. Därför älskar jag fredagar. Rasmus kommer till mig vid halv sju - sju och då ska vi käka här allihopa och mysa lite. Sedan vet jag inte om det blir utgång men jag känner för att festa denna helgen faktiskt :D..

Det har gått en vecka, jag är väldigt dålig på att lägga in bilder men jag la precis in dom så här är lite bilder från veckan :).

Förra fredagen var vi ute på restaurang med Rasmus släkt:
Linnea Rasmus och Dogge
   
På Lördagen var jag med Johanna och Daniella i tygelsjö

Linnea följde med mig hem en dag efter skolan och vi käka lite..

Sedan åkte vi hem till Louise och hon visa mig bilder. Kändes skönt att vara med min gullunge igen <3


I torsdags sova jag hos Ralleballe, och vi tog en tur med Robin & Jessica till ChinaBox

Haha det ser ut som att Jessica har något riktigt stort i munnen hahaha


Så, så har min vecka sett ut i princip hehe. Nu tänkte jag vila lite för att ladda inför kvällen som jag inte vet vart den leder...


Kommentarer
Postat av: johanna Persson

vem var ni hos i tygelsjö??

2009-10-02 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0