Maskeraaad

Ja då har jag och Johanna planerat en massa idag. Bland annat vad vi ska vara på maskeraden haha kul, kul säger jag bara. I  morgon ska jag iväg och massera personalen på ett ålderdomshem så det är fullt upp med det i morgon men det är pengar, och det behöver jag verkligen :)..

Tänkte lägga in lite bilder från min födelsedag..



Sötaste ungarna med finaste ögonen <3






Hade lite firande med tjejerna i tisdags  som blev lite galet haha

Börja med mat, sedan sing star

Sedan "Med andra ord"

Och allt detta tillsammans med...


Efter "Med andra ord" flippa vi ut helt, vi dansa och hade kul och avsluta med ett varmt bad i vår lilla pool...


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAA bara njut av livet...lev det väl!!!!Denna tiden kommer inte tillbaka, alltså TONÅRSTIDEN!!När allvaret börjar med man och barn dåååå är det försent!!!Kramar!!

2009-10-31 @ 13:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0