En dag i skolan..

När jag gick i morse var det en riktigt mysig morgon. Solen och kylan frambringar en riktigt härlig känsla. Idag hade jag med digitalkameran, såklart så fota jag ganska mycket :D



Kom till skolan med tom mage eftersom att jag trodde att vi skulle laga något på Näringsläran vilket vi brukar. OCh fick reda på att vi inte skulle det så jag satt hur hungrig som helst första lektionen. Kom sedan ned på massagen och fick en knäckemacka där :D..
Sedan hade vi Samhälle, istället för prov var vi lag och ställde frågor till varandra. Mitt lag vinner alltid:D

En dag i skolan:
Du och jag <3



Linnea är en riktig gullegris :)

Hahaha hon tar sig bra på bild :D (Baraför att jag är så snäll :D)

Jag fånga Lina på bild :D:D:D:D


Såhär kul har vi det i skolan haha..


Kommentarer
Postat av: Lina

Ah vilka undrbara bilder, hahah spc den på mig den framhäver verkligen mig från min bästa sida! haha <3

2009-10-09 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0