Hannah Montana :P

Gjorde provet idag muntligt och det gick inte som jag hade hoppats på. Faaaaaan också rent ut sagt. Men jaja det är inget jag kan göra åt nu faktiskt. Var i skolan till halv fem faktiskt kom hem sedan stack vi alla till Rusta och On/OFF. och just nu sitter jag och min syster och tittar på Hannah Montana The movie hahahah :P..

Senare idag är det Mammas pojkar, wiiie säger jag bara. Älskar det fjantiga programmet, där är många man kan diskutera om dom är riktigt klara i huvudet. haha herregud man skäms över dom riktigt mycket. Jag förstår inte varför man ställer upp i ett sånt program. Man kan ju inte säga att man ställer upp för att hitta kärleken. Det är ju mer för att synas och bli kändis haha. Så ser jag det iallafall, man kan hitta kärleken utan att vara med på TV och tävla mot 20 andra tjejer. Dom påstår att dom är där för killens skulle, yea right.

Nej nu ska jag fortsätta att titta på Hannah Montana hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0