Härlig dag

Vilket väder det har varit idag. Först det hemskaste ösregn till det unerbaraste solskenet :)
I natt klockan 03.30 lämnade jag och min syster pappa vid tåget, olyckligtvis kör det precis när han skall in genom dörrarna. Så vi fick vänta i en timme i hopp om att han inte skulle missa planet.

Jag och Carro åkte hem och efter lite mer än en timme skulle vi upp och till skolan. Jag körde först henne sedan till "underbara" Rönnen haha. En härlig dag i skolan, lugn som vanligt. Idag fick jag med flera utföra den hemska behandlingen på de andra. Nu förstod dom att vi klagade sist haha. USch nästa vecka ska man få det igen..

Linnea följde med mig till mobilia där jag köpte en jättefin Kavaj vilket jag velat ha grymt länge. Sedan hem till Louise, snacka lite skit och till sist hem till mig. Där åt vi, la in bilder på hennes facebook sedan skulle hon fixa naglarna.

Nu är jag som sagt hos pappa helt ensam snart ska jag möta Rasmus på coop för att handla hem lite mat.. Lägger in bilder från dagen senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det riktigt mys pysigt!!!!Kramar tiller båda!!!

2009-10-08 @ 17:44:36
Postat av: Isolina

typ precis under du laddar upp bilder! miss u <3

2009-10-14 @ 22:13:50
URL: http://isolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0