IKEA......... Fråga Ulle......... Bulgarien <3

Var på invigningen av IKEA idag. Dom hade en stor scen utanför där folk sjöng och underhöll. Vi gick in en sväng och med oss hem fick vi vars ett litet, ja vad ska man kalla det ett litet "bord, platta", ja what ever. Ett litet bord som man kan ha i knäet och ha datorn på så man inte kväver den för endast 29 kr. Sjukt bra är det, det ger en bra höjd på datorn när man ligger i sängen och en bra lutning. Perfekt faktiskt! Det var verkligen gigantiskt..Sedan kom Ola och sjöng. Han är sämre än jag trodde live. Han strunta i alla höga toner och hade micen långt ifrån munnen haha. Men han är väl ändå helt okej.

HAr varit och pluggat lite och nu tittar jag och min syster på "Fråga Olle". Där är dom i Bulgarien och pratar med folk som jobbar där.

Åh, vad jag saknar Bulgarien vill bara tillbaka.  Folk nedvärderar Bulgarien fett mycket och på detta programmet ser det riktigt svinigt ut. Men jag gillade det riktigt mycket, det var perfekt för ungdomar. Där är billigt att leva, hyfsat billig resa dit, sol, bad och shopping=PERFEKT :D

Vi träffa underbara människor där som gjorde hela semestern ännu roligare. Jag och Rasmus hade det sjukt mysigt och sjukt roligt med dessa människor. Mattias vad guldvärd, vilken härlig människa (Han längst till vänster) Både jag och Rasmus gillade han riktigt mycket :D


Vi hade 2 år i Bulgarien :D dock var Rasmus sjuk den dagen men va fan :D

Vi hade två år den 20 aug när vi var iväg, dock var rasmus dålig den dagen men det var mysigt ändå <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis ni borde ha medalj!!!

2009-10-22 @ 13:47:13
Postat av: amanda

Är det en klänning du har på dig? Skitfin iaf =)

2009-11-11 @ 01:12:04
URL: http://amandaadler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0