KAN INTE RINGA ELLER SMSA, F*CK 3

Bajs på 3 säger jag bara. Min mamma har fixat så att när jag har passerat 150kr så kan jag inte ringa mer men 3 har den tjänsten att då stängs även mina 3000 fria sms av så jag måste ha minst en krona kvar. Så nu har mina sms stängts av, dock ringde vi kundtjänsten och tjejen där var snäll och sa att hon kunde stänga av så att jag kunde skicka sms iallafall.

Under dagen kunde jag smsa på morgonen i kanske 5 min sen stängdes det av igen. På kvällen fick jag sms att nu kunde jag skicka sms och 5 min senare fick jag sms att jag inte kunde det längre. Oooo, så irriterande. Jag ringde nyss 3 och hon sa att det absolut inte går och bla bla bla.. Så nu kan jag inte skicka sms fråns nästa vecka F*ck 3 alltså.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0