Klassfoto

Idag har jag pratat gott för min skola nästan hela dagen. Klockan 08.30 skulle jag och Leo vara på stadion och vara representanter för Hälsoprogrammet och Rönnen. Leo lura mig lite, nä men han trodde att vi skulle vara där klockan 08.00 så vi var väldigt tidiga.

Sedan kom SYV:ar från alla grundskolor för att lyssna på oss, borgarskolan och latin. Vi börja att prata för oss och först var jag jättenervös men sedan gick det jättebra. Jag presentera vårt program och gav mina egna åsikter, alla verka bli väldigt intresserade av Hälsoprogrammet men problemet är att deras elever inte vill gå på Rönnen. Det är faktiskt lite synd för som jag ser det så är skolan struntsamma, vad vill man göra, vad vill man hålla på med ? är inte det huvudsaken?

Sedan kom ja tillbaka till skolan och fick skynda mig till friskis för att bli filmad och intervjuad om skolan haha så det har varit mycket Rönnensnack idag :P:).

Förra veckan tog vi klassfoto förresten tänkte visa lite bilder nu eftersom att jag alltid är sen med bilder :D
Vi hade SPA tema, det är inte denna bilden som  kommer i katalogen men det såg ut ungefär såhär :P



Haha jag och Anneli ser helt sura ut :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅÅÅ proffsigt allt verkar vara!!Ni är helt fantastiska!!!Gillar detta verkligen!!!Kämpa på Patricia , jag ser att detta är din grej!!!!Kramar till dej och dina kompisar!EN stolt MORMOR!!!

2009-10-20 @ 17:39:26
Postat av: Isolina

Var har du köpt din goose? :(



MEN ÖVA, du kommer lätt klara det!

2009-10-20 @ 19:29:16
URL: http://isolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste tillägga ...VILKA VACKRA HÄNDER DU HAR!!!Vem vill inte bli masserad av dom???

2009-10-21 @ 14:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0