Måndag

Rasmus sov hos mig i natt så jag vaknade av att jag var tvungen att akta mig från hans famn, vilket kan vara riktigt jobbigt eftersom att det är så sjukt mysigt. Sedan hämta pappa mig och körde mig till skolan.

I skolan skulle vi skriva en uppsats om antingen miljön eller om media, vi hade artiklar som vi skulle utgå ifrån. Jag var nervös som vanligt men det gick bättre än jag trodde så då blev jag glad. Sedan gick vi till Synagogan och lyssna på en judinna i typ en timme. Det var väl sådär att lyssna på, vissa saker var så klart intressanta men jaa..

Snart ska jag till läkaren och få reda på om jag får fortsätta på mina p-piller eller inte. Ska göra en liten utredning om min huvudvärk. Äntligen säger jag bara!

Nej nu måste jag kila iväg så jag får det gjort, senare ska jag massera här hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0