Tjejkväll med massage!



Ikväll är det Ladies Night på Malmö arena. Jag blev tillfrågad att massera en tjej som överraskning för att hon var så snäll och höll i middaggen innan Ladies Night. Så jag åkte dit, satte upp bänken i hennes dotters rum i källaren ( hennes man hjälpte mig ) sedan tog dom ned henne och hon förstod ingenting. Så jag presenterade mig "Hejsan, Patricia och är massör" Hon blev jätteglad och hon tyckte att det var så grymt skönt :)

Så många av tjejerna som var där vill att jag ska komma hem till dem och massera. Jättekul faktiskt, det är en bra present och ett bra evangemang om man vill ha en tjejkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Patricia !!!Det gjorde du bra!!Sätt in lite fler foto!!

2009-10-25 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0