Massage

Då ska jag strax massera så fort min klient kommer.

Jag har två erbjudanden om det är någon som är intresserad.

1.Om du är sugen på massage men är kanske student och vill ha det ännu billigare än vad jag redan tar så är det bara att höra av dig till mig. Då kan du komma till min skola så masserar jag där till ett superbra pris.

2. Jag masserar även hemma, lånar min systers rum som är väldigt mysigt och det är bara att skriva till mig så bestämmer vi en tid.


Jag kan utföra : Helkroppsmassage, halvkroppsmassage, benmassage, ryggmassage, armmassage, ansiktsmassage och så vidare. Var inte rädd för att säga till för jag gör det gärna :)

Här är mitt lilla massagerum just nu. Min 5-åriga systers prinsessrum haha men gulligt och mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Amanda B

hej patti sötnos. Jag skulle gärna vilja boka in en massage. Men inte förrän nästa månad... Ska jag ringa dig eller hur gör vi? puss puss

2009-10-05 @ 19:39:01
Postat av: crille

crille kommer ikväll...vilken tid passar??

2009-10-06 @ 12:36:33
Postat av: Isolina

Det är låååångt :( saknar dig! <3

2009-10-06 @ 15:39:24
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0