MIN FÖDELSEDAG IDAG :D

Då är man 19 underbara år idag. Som sagt så är 19  ingen speciell ålder att fylla men det är ett år närme tills man blir 20 haha. Rasmus sov hos mig så jag vaknade av att han pussa mig och sa "Grattis 19åringen Jag älskar dig". Efter en stund kommer mamma, Jessica och Caroline in sjungandes. Jessica, lika söt som alltid :D.

Jag fick lite presenter som jag kan hålla på med under dagen, som hårfärg så att jag kan färga min utväxt, ansiktsmasker, lite kläder och så.
Rasmus ville att jag skulle öppna hans present redan och det gjorde jag. Jag fick en underbart fin klänning som jag kollade på när vi var ute i stan men dom hade inte min storlek. Men nu fick jag den. Tack så hemskt mycket, den var helt underbar <3 :D


Fin? :D Fick halsbandet av mina systrar där står "Patricia" :D



Ska försöka att uppdatera hela dagen om vad som händer haha :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den kläningen var enormt FIIIN. Hoppas du får det kul i dag. Pusss <3

2009-10-26 @ 17:47:07
URL: http://meliepelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser ut som papper!!??var är det söta facet???

2009-10-27 @ 11:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0