Snart 19

Jag fyller snart år och jag tycker alltid att det är lika kul att fylla år. Jag älskar presenter (vem gör inte det tänker du haha) Men okej om vi säger som så, så älskar jag överraskningar. Jag vill absolut inte veta i förväg vad jag skall få eller något. Åh, det är så spännande.

19år är ingen speciell ålder att fylla för det ger inte en mer möjligheter vilket 15, 18 och 20 gör. Men det är ändå roligt att fylla år. Jag brukar ha något slags firande vilken ålder jag än fyller. Tänker väl ha något i år med, men ska jag ha något för blandat tjejer och killar eller endast tjejer det är frågan?..

Förra året hade jag med min kära kusin, vi båda fyllde 18 år :)


I torsdags tog vi klassfoto och vi hade SPA tema. Jag har inte sladden här så kan inte lägga in bilderna men skall göra det senare tänkte jag :D Riktigt roligt var det och hela klassen gick med på det (till slut).

Idag vet jag inte vad som händer men jag hoppas innerligt att det händer något. Har inte gjort något på länge bortsett från lagfesten vi var på förra helgen. Men det verkar som att det blir ännu en lugn kväll. En vecka kvar i skolan sedan LOV :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det nu tid igen att fylla År mitt ÄLSKADE barnbarn!!!jo jag vet såklart det...min present blir nog ingen överraskning!!!men jag vet att den kommer att göra dig glad!!tack för att du körde oss igår. vill du fler ggr?Kramar ha en bra kväll!!

2009-10-17 @ 18:43:47
Postat av: Isolina

Sjukt snygg du är ! <3

2009-10-18 @ 16:05:02
URL: http://isolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0