Bloggare?

Då har det varit helg och nu är vi på mysdagen, Söndag :D Igår var vi på 20års kalas/fest hos Robin, Grattis och tack för en mycket trevlig kväll.

Kollade på The Voice i fredags innan jag gick till skolan då Kissie Var där. Jag läser ofta de olika bloggarna för att det är så roligt, de håller på att provicera varandra hela tiden men Kissies har jag faktiskt inte läst. Det enda jag hört och läst är negativa saker om henne. Man dömde henne itifrån vad jag hört men har inte läst hennes blogg. När jag lyssnade på henne i fredags så tycker jag att hon inte alls verka vara någon fjant som alla säger. Tyckte att hon verkade väl medveten om vad hon gör och så. Hon berätta att hon har gjort sig själv till en speciell karaktär på bloggen men hon är inte sån i verkligheten. Hon berätta att till och med hennes webbcam bilder är redigerade haha. Hon var uppriktig och jag ogillade verkligen inte henne som person, hon var helt okej. Jag hade förväntat mig någon överdriven människa som skulle skryta och stå där och vara kaxig men nej så var det inte. Jag kanske har helt fel men jag tyckte att hon verkade helt okej!

Det finns en bloggare som skämmer ut sig för halva världen! Ni vet säkert vem jag menar, en ung liten blond tjej som gör de mest pinsamma videoinläggen ever "mm....hehe.....mmm....hehe". Hon har ingen bra blogg, hon skriver bara en massa skit men hon har så många läsare hahah. Hon blir "känd" på att skämma ut sig och hon är jätteglad för att hon är så kallat "känd". Jag tycker synd om henne att hon inte kan inse att ingen läser hennes blogg för att man gillar henne. jag har inte hittat en enda positiv kommentar. SKiter hon i att läsa kommentarerna eller? Vakna tjejen, du skämmer ut dig för all framtid. Men vad säger hennes föräldrar? hade jag haft en dotter som skriver så och håller på som henne då hade jag lagt mig i och gjort allt för att hon ska inse!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad glad jag blir att allt käns BÄTTRE, det gör mej så lugn!!Kramar i massor!!

2009-09-21 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0