Framgångsrik dag (för att vara jag) :D

Idag har det klarnat en del och det känns skönt. Vi har kommit på vad vi ska ha som projektarbete vilket lätt mycket från axlarna sedan har jag börjat prata med med min käraste vän :). Vi kolla på The Hills eller vad det heter idag, och det var verkligen som att det var jag och hon. Helt sjukt asså haha vi bara skratta. Sedan lärde dom mig lite intressanta saker hahahah ................................

Sedan nu på kvällen har jag och Sanja tränat BodyPump, fyyyyyyyyyyyyyyyy säger jag bara. Min rygg är helt död haha i morgon blir det Indoorwalking med syster. Nu ska det tränas rejält, lika bra haha!..



Nu tittar jag så klart på svenska Hollywoodfruar, det är så patetiskt så att man måste titta på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0