GoodShape Fitness nästa

 

Jag var nere på gymet GoodShape på Lindeborg för att prata med Sanja om priserna där och så. Sedan fastna jag där, satt och prata med Sanja och Rolf en stund. Och nu så är det klart, det blir kort på GoodShape Fitness så nu ska jag börja träna på riktigt (som jag har sagt i flera månader dock) haha..

När jag kom ut därifrån var min cykel borta, så nu har vi inga cyklar kvar :(. Just nu sitter jag och känner att en migrän attack är på väg. Sist jag fick migrän kände jag så här också så jag blrjar väl få nya symptom. Känns som att ja tittat in i ett bländande ljus, men det går inte bort. Fy vad läskigt det är :(

Känns som att mitt liv bara blir bättre och bättre nu, det är bara träningen kvar sen blir det hur bra som helst. Men nu ska vi ha söndagsmys så får ju vara med där :D

Idag blir det foto på min underbart söta syster :


Kommentarer
Postat av: sanja

shit så stor hon har blivit :O:O

2009-09-23 @ 15:07:03
Postat av: sanja

men fortfarande lika söt :D haha

2009-09-23 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0